loading...

دلنوشته‌های علی زمانی

چرا باید لباس کار بپوشیم؟

علی زمانی بازدید : 97 شنبه 28 اسفند 1400 : 15:38 نظرات (0)
در این مقاله به بررسی پوشیدن لباس کار و ضرورت آن خواهیم پرداخت.
پوشیدن لباس کار، افراد را در برابر هر گونه خطرات بهداشتی و ایمنی محافظت می‌کند. این نوع لباس‌ها را در زبان انگلیسی PPE  یا (تجهیزات حفاظت شخصی) هم می نامند.
لباس کار مطمئن احتمال آسیب، بیماری و سایر موارد خطرزا را کاهش می دهد و به گونه‌ای تضمین کننده ایمنی بدن شما در برابر خطرات محیط کار به حساب می‌آید.

اهمیت گردشگری تاریخی و تجربه سفری موفق

علی زمانی بازدید : 62 پنجشنبه 28 بهمن 1400 : 22:03 نظرات (0)

گردشگری تاریخی سفری است برای درک فرهنگ و هنر گذشتگان. میراثی که اجداد من و شما برای آیندگان به جای گذاشته‌اند.

شاید بتوان گفت یکی از بهترین راه‌ها برای درک تاریخ، سفر به مکان‌های باستانی و تاریخی باشد.

تجربه سفر به مکان ها و فعالیت ها و به طور واقعی داستان‌ها و مردم گذشته را گردشگری تاریخی می‌گویند.

بسیاری از از مکانهای گردشگری تورهای گردشگری تاریخی را به صورت خاص ارائه می دهد که شما می توانید با  پرداخت هزینه آن این تورها ملحق شوید اما در کنار آن شما می توانید بطور شخصی خود را ایجاد کنید کافیست قبل از سفر کمی تحقیق در مورد آن شهر یا مکان داشته باشید.

در ادامه مطلب بررسی بیشتری در مورد گردشگری تاریخی و چگونه کسب یک تجربه سفر موفق خواهیم داشت. 

بهترین کویر‌های یزد برای مسافرت ۱۴۰۱

علی زمانی بازدید : 64 پنجشنبه 28 بهمن 1400 : 16:42 نظرات (0)

اگر از شلوغی و هیاهوی محیط شهری خسته شده اید پیشنهاد می کنم یک بار هم که شده به کویر سفر کنید در کویر شما می توانید علاوه بر آرامش و سکوت به مشاهده ستارگان بپردازید.

همچنین برخی از از کمپ های کویرنوردی امکاناتی را برای شما فراهم می آورند که در کنار سکوت و آرامش هیجان را هم می‌توانید تجربه کنید این امکانات تفریحی شامل شتر سواری، موتور سواری، سافاری، اسکی روی شن و … است.

استان یزد به دلیل نوع اقلیم و آب و هوای خشکی که دارد، کویرهای زیاد را توانسته در خود جای دهد در این مقاله به بررسی چند کویر زیبا و جذاب شهر یزد خواهیم پرداخت.

۱۰ مزیت استفاده از آنتی ویروس

علی زمانی بازدید : 55 چهارشنبه 20 بهمن 1400 : 8:20 نظرات (0)

نرم افزار آنتی ویروس یک ابزار امنیت داده است که با هدف محافظت در برابر ویروس ها، جاسوس افزارها، بدافزارها، روت کیت ها، تروجان ها، حملات فیشینگ، حملات هرزنامه ها و سایر تهدیدات سایبری آنلاین در یک سیستم کامپیوتری (کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت، موبایل و …) نصب می شود.

ویروس چیست و چگونه وارد رایانه ما می‌شود؟

ویروس هر برنامه ناخواسته ای است که بدون اطلاع کاربر وارد سیستم می‌شود. می‌تواند خود تکثیر شده و گسترش یابد. اقدامات ناخواسته و مخربی را انجام دهد که در نهایت بر عملکرد سیستم و داده ها یا فایل های کاربر تأثیر می‌گذارد. ویروس کامپیوتری را می توان به عنوان یک بیماری کامپیوتری در نظر گرفت، درست مانند ویروس های انسانی که باعث ایجاد بیماری در انسان می‌شوند.

معرفی برترین آنتی ویروس‌های سال 2021

علی زمانی بازدید : 49 چهارشنبه 08 دی 1400 : 22:22 نظرات (0)

در این مطلب می‌خواهیم به بررسی بهترین آنتی ویروس‌های سال ۲۰۲۱ بپردازیم بسیاری از شما تصویر این را دارید که آنتی ویروس ایست نود ۳۲ یکی از قوی‌ترین آنتی ویروس‌های حال حاضر جهان است اما این تصویر به دلیل هیاهوهای زیاد افراد غلط است.

در زیر بر اساس گزارش برترین سایت‌های انگلیسی زبان به معرفی آنتی ویروس های مهم جهان خواهیم پرداخت.

درست است که گشت و گذار در سطح وب به نظر بی خطر است، اما در سراسر اینترنت خطراتی در کمین دستگاه شما وجود دارد.

بد افزارهای مخرب با ورود به دستگاه شما باعث به دست گرفتن صدا و تصویر رایانه یا دستگاه شما خواهند شد و برخی از آنها می‌توانند اطلاعات شما را به سرقت ببرند.

رایج‌ترین بدافزارها که هکرها از آنها استفاده می‌کنند شامل موارد زیر است.

  • ویروس‌ها
  • ابزارهای تبلیغاتی مزاحم
  • نرم افزارهای جاسوسی
  • باج افزار
  • کرم‌ها

تنظیمات بستن درب لپ تاپ در ویندوز 10

علی زمانی بازدید : 57 جمعه 12 آذر 1400 : 14:17 نظرات (0)

مطمئنا با این مورد مواجه شده اید که هنگام بستن درب لپ تاپ، لپ تاپ به صورت اتوماتیک به حالت خواب یا Sleep می ‌رود. در این آموزش می‌خواهیم تنظیمات بستن درب لپ تاپ را به شما آموزش دهیم تا مطابق با سلیقه‌ی خود تنظیمات مربوطه را انجام دهید. 

زمانی که می‌خواهید از یک مانیتور خارجی استفاده کنید شاید نیازی نباشد که درب لپ تاپ باز باشد اما نکته‌ای که وجود دارد به صورت پیش فرض زمانی که درب لپ تاپ را می‌بندید سیستم شما به حالت Sleep می‌رود.

خوشبختانه با تغییر تنظیمات کوچک و ساده شما به راحتی می‌توانید این مشکل را حل کنید.

چرا هر کسب و کار نیاز به وب سایت دارد؟

علی زمانی بازدید : 54 پنجشنبه 11 آذر 1400 : 10:21 نظرات (0)

امروزه با توجه به همه گیری بیماری کوید ۱۹ هر کسب و کار می‌بایست در فضای آنلاین حضور داشته باشد و بسیاری از کسب و کارها در شبکه های اجتماعی فعالیت خود را آغاز کرده اند اما چرا کسب و کارها به طراحی وب سایت و استفاده از آن مراجعه نمی کنند؟

حضور قوی و پررنگ یک کسب و کار در فضای آنلاین به خصوص وب سایت می‌تواند در آمد کسب و کار را بسیار افزایش دهد. بله کیفیت وب سایت شما بر نتایج آن تاثیر می‌گذارد.

بسیاری از سازمان‌ها و کسب و کار ها هنوز برای ورود به فضای آنلاین مردد هستند زیرا احساس می‌کنند به اندازه‌ی کافی از فناوری آگاه نیستند و نمی‌دانند چگونه یک وب سایت را مدیریت کنند و سایر شرکت ها هم دغدغه هزینه و قیمت را دارند.

خبر خوب این است که راه حلی برای تمامی این دغدغه ها وجود دارد اما اگر هنوز نیاز به دلیل و برهان دارید ما در ادامه دلایل مهم وجود یک کسب و کار در فضای آنلاین را ذکر خوایم کرد.

اگر به دنبال آموزش‌های حوزه‌ی شبکه‌های کامپیوتری و امنیت سایبری هستید پیشنهاد می‌کنم به وب سایت تهران ترین به آدرس https://tehrantrain.com/ هم سر بزنید. این وب سایت فقط یک فروشگاه ویدیوهای آموزشی نیست بلکه جامعه دانشجویان، کارآموزان و متخصصین حوزه شبکه های کامپیوتری و امنیت سایبری را تشکیل داده است. 

باشگاه تهران ترین در سال ۱۳۹۷ توسط امیر و خیال خورشیدی تاسیس گردید. 

آرنیکا تجارت تولید کننده تخصصی انواع لباس کار مردانه است. 

رویکرد مشتری مداری و کیفیت در تولید از ابتدای تاسیس آرنیکا از اولویت های اصلی این مجموعه بوده است استفاده از مواد اولیه با کیفیت، تکنولوژی تولید بروز و قیمت رقابتی از مزیت های اصلی محصولات آرنیکا تجارت می باشد، از جمله محصولات تولید آرنیکا میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تولید لباس فرم اداری و صنعتی
  • تولید روپوش پزشکی
  • تولیدروپوش پزشکی
  • تولید انواع کلاه ایمنی و تبلیغاتی

خرید موتور برقی و مزایای آن

علی زمانی بازدید : 50 دوشنبه 26 مهر 1400 : 10:19 نظرات (0)

شاید با خود بپرسید که با وجود ارزان بودن بنزین در ایران نسبت به سایر کشورها دلیل خرید موتور برقی چه می‌تواند باشد؟

در این مقاله سعی می‌کنیم دلایل خرید موتور سیکلت برقی و برتری موتور سیکلت های برقی را برای شما بازگو کنیم. 

اما قبل از بد نیست به واژه موتورسیکلت برقی نگاهی بیندازیم. 

در نگاه اولیه، شما نمی‌توانید تفاوت بین موتور سیکلت برقی و بنزینی را از هم تشخیص دهید. به جای موتور مجهز به سوخت بنزین، این موتورها از باتری استفاده می‌کنند. این واقعیت که آنها دارای یک باتری هستند، به این معنی است که آنها کمی بزرگتر از یک اسکوتر برقی هستند و باتری نیز طوری طراحی شده است که عمر بیشتری کند.

تعداد صفحات : 5

درباره ما
اخبار تکنولوژی و صنعت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 157
  • بازدید سال : 2,576
  • بازدید کلی : 8,826