loading...

دلنوشته‌های علی زمانی

تخمینهزینه‌هایتوسعهوب سایتمی‌توانددشوارباشد.عواملزیادیوجوددارندکهبر قیمتنهاییتاثیر می‌گذارند.صفحات،ویژگی‌ها،پشتهفن‌آوری،طراحی.بدوندانستناینجزئیات،تعیینهزینهدقیقبرایایجادیکوب س

قیمت طراحی وب سایت در سال ۲۰۲۰ چقدر است؟

علی زمانی بازدید : 120 یکشنبه 11 خرداد 1399 : 10:41 نظرات (0)

تخمینهزینه‌هایتوسعهوب سایتمی‌توانددشوارباشد.عواملزیادیوجوددارندکهبر قیمتنهاییتاثیر می‌گذارند.صفحات،ویژگی‌ها،پشتهفن‌آوری،طراحی.بدوندانستناینجزئیات،تعیینهزینهدقیقبرایایجادیکوب سایتغیر ممکناست.

تخمین هزینه‌های توسعه وب سایت می‌تواند دشوار باشد. عوامل زیادی وجود دارند که بر قیمت نهایی تاثیر می‌گذارند. صفحات، ویژگی‌ها، پشته فن‌آوری، طراحی. بدون دانستن این جزئیات، تعیین قیمت طراحی سایت را غیر ممکن است.
به عنوان مثال، تحلیلگران تجاری ما از ده‌ها سوال در مورد اینکه چقدر زمان یک مجوز می‌تواند طول بکشد، سوال می‌کنند. و دامنه می‌تواند از ۱۰ تا ۱۰۰ ساعت بسته به این پاسخ‌ها باشد.
با این حال، پیدا کردن هزینه متوسط برای ساخت یک وب سایت امکان پذیر است. این برآورد نمی‌تواند خیلی دقیق باشد اما حداقل به شما در مورد قیمت تقریبی اطلاع می‌دهد
بنابراین، یک وب سایت چقدر هزینه ایجاد می‌کند؟ بیا پیداش کنیم.

میانگین هزینه برای طراحی وب سایت

من یک شکست را آماده کرده‌ام که مراحلی را نشان می‌دهد که یک قیمت توسعه وب سایت ایجاد می‌کنند. به طور خلاصه، هزینه‌های توسعه وب سایت سفارشی می‌تواند با ۸،۷۵۰ دلار شروع شود و به ۳۸،۰۰۰ دلار و بالاتر برود.

طراحی UI/UX

ابزارهایی که می توان از آن‌ها استفاده کرد: طرح، InVision، Zepplin، Adobe Creative

شما به سختی یک محصول خوب طراحی نشده پیدا خواهید کرد. بیشتر کاربران visuals هستند. طراحی خوب چیزی است که توجه آن‌ها را جلبمی‌کند و فراخوانی برای عمل را می‌دهد. طراحی بد چیزی است که باعث می‌شود آن‌ها خداحافظی کنند و هرگز بر نمی‌گردند.
به عبارت دیگر، خدمات طراحی UI / UX به اندازه مهندسی ضروری هستند. این به آن معنی است که هزینه‌های طراحی یکی از نکات کلیدی در پاسخ به این است که چقدر هزینه برای ایجاد یک وب سایت هزینه دارد.

سه مرحله اصلی تعریف هزینه طراحی وب سایت وجود دارد:

تحقیقات. تعریف مخاطب هدف، اولویت‌های آن‌ها، و تحلیل رقبا.

Wireframe. ایجاد wireframes برای نمایش نموداری از عناصر و توافق با مشتری.

نمونه اولیه. با استفاده از رابط کاربر نهایی برای نشان دادن این که app چطور به نظر می‌رسد، چگونه به نظر می‌رسد.

 

تفکیک بالا اجازه دسترسی به بهترین کارایی را می‌دهد و تمام جزئیات پروژه را مشخص می‌کند.

 

بنابراین میانگین هزینه ساخت یک وب سایت چیست؟ قیمت آن می‌تواند از ۷۵۰ تا ۴،۰۰۰ دلار و بالاتر باشد.

 

دوباره، زمان و هزینه برای ایجاد طراحی رابط کاربر / UX بستگی به نیازمندی‌های شما دارد. آن‌ها تعداد صفحات، پیچیدگی انیمیشن و غیره هستند.

 

توسعه دهنده Front-End

برخی از فن‌آوری‌هایی که می‌توانند استفاده شوند: HTML، CSS، Bootstrap، جاوا اسکریپت، typescript، sass، کم‌تر، زاویه‌ای، واکنش

یک صفحه ثبت را با سه زمینه استاندارد تصور کنید: نام، ورود به سیستم، گذرواژه. شما می‌توانید سایه‌هایی را ببینید که شکل می‌دهند، اشکالمیدان ورودی و یک دکمه ثبت قرمز در زیر. شما روی آن دکمه قرمز کلیک می‌کنید و می‌بینید که آن انیمیشن است. این قسمت جلو است.

هدف اول هر چیزی است که بازدیدکنندگان شما بتوانند با آن در وب سایت ببینند و با آن‌ها تعامل داشته باشند. این کار معمولا زمانی آغاز می‌شود که طراحی رابط کاربر / UX آماده است. بنابراین چیزی که شما در ابتدا روی نمونه‌های اولیه دیدید، توسعه دهندگان تبدیل به یک محصول کار شده روی هر مرورگر خواهند شد. مهندسین QA شروع به مشارکت در پروژه از این مرحله می‌کنند و به کار بر روی آن تا زمان انتشار ادامه می‌دهند. عوامل اصلی تاثیرگذار بر ایجاد وب سایت بر روی این مرحله عبارتند از: پاسخ‌دهی وب سایت یا سایت adaptiveness پیچیدگی پویانمایی (بله، دوباره) هزینه‌های توسعه جبهه النصره نیز می‌تواند از ۱۰۰۰ دلار به ۱۲،۵۰۰ دلار و بیش از پیش تغییر کند.

 

توسعه دهنده Back-End

 

برخی از فن‌آوری‌هایی که می‌توانند استفاده شوند: Node.js، Express.js، Nest.js،. دات نت
بیایید به آن مثال ثبت برگردیم. بدون انتهای عقبی، هیچ اتفاقی نخواهد افتاد بعد از این که روی دکمه ثبت قرمز کلیک کنید. انتهای عقبی آن چیزی است که داده‌های ورودی را به کارگزار تبدیل می‌کند و شما را به عنوان یک کاربر جدید ثبت می‌کند.
اگر چیزی اشتباه باشد، یک اشتباه را بر می‌گرداند که می‌گوید شما قبلا ثبت کرده‌اید یا یک پیغام دیگر. به عبارت دیگر، تنها صفحه تنها یک مشت کد است که توسط مرورگرهای تصویر شده‌است. نمی‌تواند این کار را انجام دهد، کاربران ثبت هدف نهایی هستند.
انتهای عقبی در قلب هر وب سایتی که به همه آن نیرو می‌دهد، قرار دارد. این بدان معنی است که توسعه انتهای عقبی بخش قابل‌توجهی از هزینه ایجاد وب سایت را ایجاد می‌کند.
عوامل اصلی تاثیرگذار بر زمان توسعه کلی و میانگین هزینه وب سایت عبارتند از:
ادغام با خدمات شخص ثالث
پردازش داده غیر استاندارد (برای مثال صوت)
پرس و جوهای پیچیده
و غیره.
هزینه‌های توسعه پس از بازگشت می‌تواند از ۴۰۰۰ دلار به ۱۲،۵۰۰ دلار و بیش از حد تغییر کند.

توسعه بخش مدیریت

سیستم مدیریت محتوا (صفحه مدیریت)یک راه‌حل است که اجازه ایجاد، مدیریت و ویرایش محتوای وب سایت را می‌دهد. بنابراین اگر می‌خواهید یک کلمه را در یک پاراگراف در وب سایت تغییر دهید، لازم نیست از سازندگان بخواهید آن کار را انجام دهند.

 

مجموعه‌ای از موتورهای ساخت CMS مانند Shopify، WordPress، Drupal و دیگران وجود دارند. آن‌ها برای کاهش ساعات توسعه طراحی شده‌اند و هزینه ساخت یک وب سایت را کاهش می‌دهند.
اما به عنوان راه‌حل‌های خارج از چارچوب، آن‌ها می‌توانند به قابلیت کارکرد و امنیت محدود شوند. دلیل دوم این است که نرم‌افزار مخرب به طور کلی به منظور هدف قرار دادن سیستم‌های محبوب به جای آن‌هایی که سفارشی ساخته شده‌اند، نوشته شده‌است.
هزینه‌های مربوط به توسعه CMS در CMS می‌تواند از ۳۰۰۰ دلار تا ۹۰۰۰ و بالاتر متغیر باشد.
منبع: cleveroad

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اخبار تکنولوژی و صنعت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 156
  • بازدید سال : 2,575
  • بازدید کلی : 8,825