loading...

دلنوشته‌های علی زمانی

گروهی از مشتریان مصرف کننده ها و فروشندگان مطالبه هستند که برای خرید طلا و جواهر از طریق اقساطی نسبت به خرید نقدی ترجیح می دهند. خرید اقساطی طلا و جواهر به عنوان یک راه بهتر برای خرید این گزینه ها مور

گروهی از مشتریان مصرف کننده ها و فروشندگان مطالبه هستند که برای خرید طلا و جواهر از طریق اقساطی نسبت به خرید نقدی ترجیح می دهند. خرید اقساطی طلا و جواهر به عنوان یک راه بهتر برای خرید این گزینه ها مورد توجه ویژه ای است. این گزینه به مشتریان اجازه می دهد که از طلا و جواهر بهره مند شوند بدون نیاز به پرداخت نقدی به یک حد وسیع.

خرید اقساطی طلا و جواهر به شما اجازه می دهد که به مرحله های پرداخت نقدی متقاضی نشوید. به عنوان مثال، می توانید طلا و جواهر خود را با پرداخت کمترین قسط ماهانه به این شکل بدست بیاورید: یک پرداخت اولیه کم، سپس قسط های ماهانه پرداخت شوند تا اینکه فروشنده را پرداخت کامل کنید. این یک راه خوب برای خرید طلا و جواهر بدون نیاز به پرداخت نقدی کامل است.
خرید اقساطی طلا و جواهر همچنین مشتریان را در مورد نوع محصول که می خواهند به آن بپردازند، بیشتر هدایت می کند. اگر یک مشتری از طلا و جواهر خود را بطور اقساطی بخرد، می تواند به تصویر کشیده شده بودن سبد انتخاب خود اجازه دهد و پس از تامین اقساط، انتخاب را به طور کامل انجام دهد.
استفاده از خرید اقساطی طلا و جواهر نیز امکان می دهد که شما محصول به شما به شکل قسط پرداخت شود. در این صورت، شما می توانید استفاده از این گزینه برای تامین کالاهای کوچک و کارآمد به جای انتظار برای تامین کامل نقدی.
به نظر می رسد استفاده از اقساط برای خرید طلا و جواهر به شما اجازه می دهد تا از مزایای متعددی برخوردار شوید. این شامل اجازه ندادن پرداخت نقدی کامل، هدایت به طور کامل در انتخاب خود، پرداخت فرآیند قسط های ماهانه برای تامین محصولات کوچک و کارآمد و یا حتی ممکن است کاهش هزینه های نهایی با استفاده از بازار توسعه. بنابراین، به نظر می رسد که استفاده از اقساط برای خرید طلا و جواهر نه تنها یک راه بهتر برای خرید این محصولات است، بلکه برای مشتریان، هزینه های نهایی کمتر و تجربه خریدی بهتر و بیشتر ارائه می دهد.
اگر به دنبال خرید طلا به صورت قسطی هستید میتوانید سری به وب سایت ۱۰گلد گالری به آدرس https://10goldgallery.com/ هم بزنید. 
فروشگاه اینترنتی 10گلدگالری، زیر مجموعه ای از فروشگاه اینترنتی 10 کالا می باشد. مجموعه 10 کالا از سال 1394 فروشگاهی اینترنتی در زمینه فروش نقد و اقساط گستره ی متنوعی از کالا ایجاد کرده و با توجه به وضعیت اقتصادی حاکم در سطح کشور در سال های متوالی پس از شروع به فعالیت با استقبال بسیاری از شما عزیزان روبه رو گریدیده است و همچنین درخواست های پی در پی، در زمینه گسترده تر کردن طیف کالا های موجود داشته.
و اما طلا و جواهرات خیلی بیشتر از دسته ای جدید از کالا محسوب میشد، زین رو با گرد هم آوردن کارشناسان و سازندگانی حرفه ای در زمینه ساخت و فروش طلا و جواهرات، اقدام به تاسیس فروشگاهی جدید در زمینه فروش نقد و اقساط طلا و جواهرات با نام 10GoldGallery کرده و در تلاش است تا چون همیشه در زمینه ی اسان کردن امکان خرید برای شما مخاطبین عزیز، تاثیر گذار باشد.
تاثیر مثبت بر جامعه نه تنها از اهداف سازمانی مجموعه 10 کالا و زیر شاخه هایش بوده بلکه حقیقتا درروند اجرایی پروسه خرید، قابل مشاهده است در این باب به پروژه ی سبز درختکاری و قرار داد مجموعه ی ما با ” انجمن سرو سبز دالاهو”
اشاره میکنیم.در ابتدا لازم به ذکر می باشد، “انجمن سرو سبز دالاهو” انجمنی مردمی واقع استان کرمانشاه، کوهستان های دالاهو می باشد که با هدف بازسازی فرهنگ و بازگردانی دوباره ی محیط زیست و جنگل های دالاهو شروع به کار کرده
و از زیباترین اقدام های موئثر این انجمن، پروژه ی کاشت درخت و ثبت سند آن نام افراد نیکو کار و نیکومنش بوده است.
10گلد گالری نیز در همین زمینه با اخذ قرار دادی با سرو سبز دالاهو در ازای هر خرید شما دوستداران محیط زیست، یک درخت به نام شما یا عزیزانتان ، به جنگل های دالاهو اضافه خواهد کرد و سند درخت کاشته شده نیز به نامتان ثبت و منتشر خواهد شد.
باشد که هوایی پاکیزه تر و ایرانی سبز تر هدیه ی ما به آیندگانی امیدوار و شاد باشد.
برچسب ها خرید طلا , طلا قسطی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اخبار تکنولوژی و صنعت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 135
  • بازدید سال : 2,554
  • بازدید کلی : 8,804